هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

این سخن ورد زبانها افتاد(دیدی اخر علی از پا افتاد)(بر دشمن و قاتلین بی بی حضرت زهرا (س) لعنت )
هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

این سخن ورد زبانها افتاد(دیدی اخر علی از پا افتاد)(بر دشمن و قاتلین بی بی حضرت زهرا (س) لعنت )

به گزارش کورد شیعه به نقل از خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ تازه مسلمان ایتالیایی گفت: خداوند برای رسیدن به دین اسلام، لطف بزرگی در حق من کرده است.

« ویتو لوگیا » ایتالیایی در سن 60 ساگی در جوار بارگاه منور رضوی با حضور حجت‌الاسلام سید احمد نبوی، کارشناس اداره امور زائرین غیر ایرانی آستان قدس رضوی با قرائت شهادتین در رواق دارالرحمه از مذهب کاتولیک به دین اسلام گروید.

این تازه مسلمان در مورد تشرف خود به دین اسلام و تشیع اظهارداشت : من در همه اخلاقیات و باورهای ادیان مختلف جستجو کردم اما با توجه به باورهای قبلی خود و معجزاتی که برای من قبل از رسیدن به ایران رخ داد، به دین اسلام و مذهب شیعه روی آوردم.

وی که همسر ایرانی داد، در این خصوص گفت: من از زندگی با همسر ایرانی خود رضایت کامل دارم و زمانی که از حرم مطهر رضوی دیدن نمودم از این همه جمعیت و شور و شوق مردم در زیارت این امام شیعیان تعجب کردم.

« لوگیا » با اشاره به اینکه به کلیه ادیان احترام می‌گذارد، افزود: هر کس می‌تواند راه خودش را با توجه به مذاهب مختلف انتخاب کند، اما من دین اسلام و مذهب شیعه را با توجه به حق پذیری آن انتخاب کردم.

او در پایان با چشمانی پر از اشک در کنار خانواده‌ی همسر خود، کلمه الله اکبر را با لهجه ایتالیایی بیان کرد و گفت: از خداوند به خاطر لطفی که در حق من کرد، سپاسگزارم.

این تازه مسلمان که تاجر فرش در کشور آلمان است، پس از تشرف به دین مبین اسلام نام امید را برای خود برگزید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد