هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

این سخن ورد زبانها افتاد(دیدی اخر علی از پا افتاد)(بر دشمن و قاتلین بی بی حضرت زهرا (س) لعنت )
هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

این سخن ورد زبانها افتاد(دیدی اخر علی از پا افتاد)(بر دشمن و قاتلین بی بی حضرت زهرا (س) لعنت )

حقیقتی محض

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام

بعضی ها می یان در نظرات نسب خودشون رو می نویسن 

یعنی اگه خدای نکرده من دروغگو باشم فکر می کنم همه دورغ گو هست و حرف هیچ کس رو باور نمی کنم ، چون خودم دروغگو هستم .

و اما

اون کسی که تو نظرات نسب خودش و شخصیتهای خانوادگی خودشو معرفی کرد نظر شما رو تایید نمی کنم چون آبروی کسی رو ریختن بدتر از کشتن اون فرد است


ولی خدایی اگه عقل داشتی و فکر می کردی می دونستی دنبال چه کسای افتادی


مگه پیامبر نگفت که یک ساعت فکر کردن بهتر از هفتاد سال عبادت واسه خداست

خدایی چه قدر در مورد این متن که از کتاب های خودتون نوشتم فکر کردی

جان اون بزرگترای خودتون یک کم فکر خودتون را به کار بیندازید اینقدر جاهلانه نروید ، فکر کنید


نگاه کن اگه تا حالا قران خوندی چند بار کلمه تعقلون به کار رفته :

البقره آیه 44

البقره آیه 73

البره آیه 76

البقره آیه 242

آل عمران 65

آل عمران 118

الانعام 32

الانعام 151

الاعراف 169

یونس 16

هود 51

یوسف 2

یوسف 109

الانبیاء10

الانبیاء67

المومنون 80

النور 61

الشعراء28

القصص60

یس 62

الصافات 138

غافر67

الزخرف 3

الحدید17


پس فکر کن نه تعصبی یه نفر یه چیز بگه بگه آره همونه که شما می گین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد