هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

این سخن ورد زبانها افتاد(دیدی اخر علی از پا افتاد)(بر دشمن و قاتلین بی بی حضرت زهرا (س) لعنت )
هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

این سخن ورد زبانها افتاد(دیدی اخر علی از پا افتاد)(بر دشمن و قاتلین بی بی حضرت زهرا (س) لعنت )

برخورد حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها با آندو ملعون

آخرین اقدامى که در حیات صدیقه‏ى طاهره علیهاالسلام از طرف غاصبین انجام گرفت و نقشه‏ى ظریفى بود که توسط بانوى دو جهان خنثى شد، رضایت‏طلبى از آن حضرت بود. این برنامه را براى روزى ذخیره کرده بودند که آبها از آسیاب بیفتد و آتشهاى فتنه زیر خاکستر قرار بگیرد، و فاطمه علیهاالسلام هم یاراى مقابله نداشته باشد، و آن زمان ایام آخر زندگى زهرا علیهاالسلام بود.

چرا بجاى رضایت‏طلبى، خود فدک را بازنگرداندند؟!! آیا این مسخره نیست که ظالم در حالى که به ظلم خود ادامه مى‏دهد طلب عفو کند و در همان حال ظلم را تکرار کند؟!

ابوبکر و عمر ملعون وارد شدند و تا چشمشان به حضرت زهرا علیهاالسلام افتاد سلام کردند ولى حضرت جواب آنها را نداد! و این در حالى بود که حضرت روى خود را به طرف دیوار گردانده بود. آنها به طرف مقابل حضرت آمدند ولى حضرت روى برگردانید، و چند بار این کار تکرار شد. تا آنکه حضرت به امیرالمؤمنین علیه‏السلام فرمود: «پارچه ‏اى روى صورتم بینداز»، و به زنها فرمود: «شما مرا برگردانید»، و گویا حضرت از شدت جراحات نمى‏توانستند بدن مبارک را حرکت دهند. 

پس از گفتگوی کوتاهی که مابین غاصبین ولایت مولا و حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها گذشت؛

سپس حضرت دستان مبارک را به آسمان بلند کرد و عرضه داشت: «خدایا، من تو را شاهد مى‏گیرم، اى حاضرین شما هم شاهد باشید، که این دو نفر در حیاتم و هنگام مرگم مرا اذیت کردند. من شکایت این دو را به تو و پیامبرت مى‏نمایم. نه بخدا قسم، هرگز از شما دو نفر راضى نمى‏شوم و با شما سخن نمى‏گویم تا پدرم پیامبر را ملاقات کنم و آنچه کرده‏اید به او خبر دهم و او درباره‏ى شما حکم نماید. بخدا قسم، در هر نمازى که بخوانم بر شما نفرین مى‏کنم». 

منبع: سایت شهید آوینی



نظرات 4 + ارسال نظر
امیر محمد سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ http://www.seratshie.persianblog.ir

به نام خدا
سلام. ممنون از اینکه خبرم کردی.
خدا لعنت کند کسامی را که خلافت امیرالمومنین علی علیه السلام رو غصب کردند. خدا لعنت کند کسانی را که حضرت زهرا سلام الله علیها را خشمگین و ناراحت نمودند. آنها در جهنمند و دوستداران آنان نیز جهنمی هستند.
لعن الله علی عدوک یا علی
اولی و دومی و سومی و چهارمی

سلام
بله شما لینک شدید
انتقاد شما هم پذیرفته می شود اما مشکل من در تایپ کردن می باشد
به بزرگواری خود تان مرا ببخشید
با تشکر

سید جواد ذاکر سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.alzolfaghar.blogfa.com

عالم مقدس ملکوت منکر حضرت ابولؤلؤ علیه السلام است
هرکس ذره ای به ایمان این صحابی مولا علی علیه السلام شک کند مادرش را باید مؤاخذه کند چون فقط حرام زاده این کار را میکند!!!

عالم مقدس ملکوت چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.malakut.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علی المسلمین حقا !

خب برادر امتحانات را خوب دادی ؟ الحمد لله ! حالا امتحانات تموم شد اومدی باز افتادی به جون ما ؟!!!!!
چرا نظر سید جواد ذاکر که چنین حرف زشت و به دور از صوابی را زده تایید کردی ؟؟ یعنی کسی ابولولو مجوسی بر فرض مسلمان ! را قبول نداشته باشه نعوذ بالله حرام زاده هست ؟؟؟ واقعا به نظرت این حرکات مورد تایید شرع و مولانا امیرالمومنین علیه السلام هست ؟؟

بگذریم ! برام مهم نیست چون هویت و شخصیت افراد در کلام ان هاست و چون کلامشان ظاهر شد هویت ان ها مشخص گردد و نیازی به ادامه جدال نیست !

نه طلبه پایه یک نیستم ... طلبه پایه پنج هستم .... اهل تحقیق و تفحص هستم و هرگز شیعه بودنم باعث نمیشه حقیقتی را انکار کنم و بر جهل تعصب بورزم !

این جمله ات را درک نکردم : پس چرا از همان فردی که در کتب اهل سنت این حدیث را قبول دارید می شه توضیح بدید چرا و چرا !!!!

مرادت از این سوال چه بود ؟؟ من چه چیز را از اهل سنت پذیرفته ام ؟؟؟

من میگم شما که از اهل سنت بر رد ان ها دلیل می اوری پس به ناچار باید بقیه احادیث ان ها را هم قبول داشته باشی نه اینکه بر اساس اعتقادات خودت قیچی کنی ..... بر فرض حدیثی در ذم ابوبکر است و تو شاهد می اوری !! غافل از اینکه با شاهد اوردنت باید حدیث بعدش اش را هم که در مدح ابوبکر هست قبول داشته باشی .... و الا چرا اصلا از منابع اهل سنت دلیل می اوری ؟؟!!!!!!!!!!!!!

متوجه منظورم هستی ؟؟

پس اصلا نباید از کتب اهل سنت بر علیه ان ها دلیل اورد چون این کار مغلطه ای است که مانند روز روشن است ....

من حقیقتی انکار نکردم .. بله ابن تیمیه لعنتی برای مخالفت با شیعه فتوا میداد .... منم خواندن روی مهر بر اساس احادیث صحیح و دلایل عقلی کاملا صحیح میدانم ... هیچ حقیقتی را هم انکار نکردم .... هر جا حق باشد من اول پذیرا ان هستم !

در حقانیت مولانا امیرالمومنین علیه السلام لحظه ای تردید نکردم و در گمراهی خلفا هم تردیدی ندارم .... اول و اخر دین علی هست و بس .... ولی شما نقطه اختلاف مرا نفهمیدی ... من می گویم به انصاف با مخالفین دشمنی کنید نه با کلک ! عمر را اگر ملعون می خوانید به خاطر گمراهی او باشد نه اینکه خود را فریب داده و او را کافر محض از اول بدانید !!!! هر چیزی حد و اندازه ای دارد .....

به هر حال به نظرم مخالفین بسیار هستند که میطلبد شما با ان ها بحث کنی نه با کسی که شیعه هست و اختلاف نظر مجرایی دارد نه اینکه در اصل با شما اختلاف داشته باشد ....

به بحث با مخالفین بپرداز ولی از انصاف در بحث غافل مشو ...

یا الله مدد

سلام
اولا من امتحاناتم تازه شروع شده .
دوما چون مطلب به حقی بودو من هم ارائه کردم حالا نظر شماست و ... .
سوما هنوز قانع نشدی که ابولولو مجوسی نبوده و نیست و غلام حضرت مولا امیرالمونین بوده است .
رابعا بله که مورد تایید نظر حضرت می باشد .
بله هویت من مشخص می باشد یه آدم بی سواد که هیچی نمی دونه و همه چیز رو شما می دانید .
حالا من تا اونجایی که رفیقام می گن به یه طلبه پایه پنجم که هنوز سیوطی رو تمام نکرده و از ادبیات خبری نداره هم باید خودش رو بزگ جلوه بده بگه من طلبه هستم از طلبه پایه ششم به بعد می گن تازه می فهمن که نماز انها درست می باشد همانطور که اقا شیخ می که هیچ وقت نمی زارم برادرم که زیر پایه شش هست واسه نماز جماعت امام باشه .

بله ایمن هم درک شما رو می رسونه که هنوز نفهمیدی هر حدیثی که ما آوردیم شما قبول نکردید مخصوا احادیث اهل شیعه حالا خودتون دارید از اهل سنت حدیث می یارید این چرا یان رو قبول کردید با طرز تفکر شما و طرز نظر شما که هیچ حدیث یا روایت رو که ما می اورم قبول نمی کنید و لی خودتون هر حدیثی رو دیدید قبول می کنید جای بسی تعجب دارد !!!
هیچ چیز همان چیزی که تمام شیعیان قبول داردن الا شما که می گید حضرت زهرا س نعوذا باالله به مرگ طبیعی از دنیا رفته و شهیده نشده است .
نه این نظر شما بودکه می گیم حضرت زهرا س شهید شده شما می گید نه می گن به مرگ طبیعی از دنیا رفته است پس این جمله مصداق خود شماست برادر ((من میگم شما که از اهل سنت بر رد ان ها دلیل می اوری پس به ناچار باید بقیه احادیث ان ها را هم قبول داشته باشی)) نه این چنین نسیت همه اخادیث اهل سنت رو نمی شه رد کرد .
از اهل سنت دلیل می اورم چون کتابهای آنها برای خودشان کافی است که همه شیعه شوند اگر تفکر کنند .
بله که متوجه منظور شما هستم .
اگر انها کتب خود را مغلطه می دانند پس مذهب آنها هم چیزی جز هیچ و پوچ و چیزی جز خرافات نیست .
من هم در اینجا نگفتم شما حقیقتی را انکار کرده اید ابن تیمه اگر می دانست و فکر می کرد که چه چیز م گوید هرگر جز هم غیها خالدون نمی شد و اگر شماهرجا حق باشد پس چرا شهادت حضرت زهرا س و ابولولو را منکر می شوید
سلام بالاخره یک تفاهم پیدا کریدم ولی مشکل اسسی در اعتقاد ماست من به نظر شما خیلی تعصبی هستم ولی شما هم یه به قوا شیعه بی خیال هستید و هر چی که صلاح خودتونباشه بول می کنید .

سید جواد ذاکر جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.alzolfaghar.blogfa.com

سلام
من بارها و بار ها گفتم این عالم مقدس ملکوت وهابی صوفی است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد