هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

این سخن ورد زبانها افتاد(دیدی اخر علی از پا افتاد)(بر دشمن و قاتلین بی بی حضرت زهرا (س) لعنت )
هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

این سخن ورد زبانها افتاد(دیدی اخر علی از پا افتاد)(بر دشمن و قاتلین بی بی حضرت زهرا (س) لعنت )

اهل بیت چه کسانی است؟ از منظر اهل سنت

اهل بیت چه کسانی است؟

%D8%AD%D8%AF%DB%8C%D8%AB%20%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D8%A1%20%D8%AF%D8%B1%20%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8%20%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B3%D9%86%D8%AF%20%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%20%D8%A8%D9%86%20%D8%AD%D9%86%D8%A8%D9%84 حدیث کساء در کتب اهل سنت 

برای دیدن اندازه بزرگ تصویر اینجا کلیک کنید

أم سلمة رضی الله عنها می گوید: پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم در خانه او بود که فاطمة سلام الله علیها با ظرفی از طعام به نزدش آمد پس پیامبر به او فرمود: شوهر و دو پسرت را نیز فرا بخوان. پس علی و حسن و حسین {علیهم السلام} نیز آمدند و بر او وارد شده و بهمراه او از طعام خوردند در حالیکه پیامبر بر بسترش بود و در زیرش کساء (عبای) خیبری پهن شده بود. أم سلمة می گوید : من در حال نماز خواندن در حجره بودم که خداوند این آیه را نازل فرمود: انما یرید الله لیذهب عنکم الرجس أهل البیت و یطهرهکم تطهیرا پس پیامبر گوشه کساء را گرفت و آنها را پوشانید و دستش را بیرون آورد و بسوی آسمان دراز کرد و گفت: خداوندا اینان اهل بیت منند و خاصه و مخصوص من هستند. پس ناپاکی ها را از آنان بزدای آنان را به نیکی پاک گردان .خداوندا اینان اهل بیت منند و خاصه و مخصوص من هستند. پس ناپاکی ها را از آنان بزدای آنان را به نیکی پاک گردان .
أم سلمة می گوید: من سرم را داخل خانه بردم و گفتم : آیا من هم با شما هستم ای رسول خدا؟
فرمود: تو عاقبت به خیری. تو عاقبت به خیری(یعنی تو بااینکه از صالحات هستی ولی در زمره اهل بیتی که مشمول آیه هستند نمی باشی).

منبع اهل سنت : المسند احمدبن حنبل / صفحه ۲۴۴ / جزء ثامن عشر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد