هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

این سخن ورد زبانها افتاد(دیدی اخر علی از پا افتاد)(بر دشمن و قاتلین بی بی حضرت زهرا (س) لعنت )
هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

این سخن ورد زبانها افتاد(دیدی اخر علی از پا افتاد)(بر دشمن و قاتلین بی بی حضرت زهرا (س) لعنت )

شیطان پرستی قدیمی و شیطان پرستی جدید


(بسم الله الرحمن الرحیم)

شیطان پرستی قدیمی

شیطان پرستی قدیمی استفاده از کمک شیطان در کارهای زیان آور و کمک به برخی پادشاهان در جنگ ها بوده است و حتی همسر پادشاه فرانسه در قرن 13 میلادی برای نجات شوهر خود از مرگ، مراسم شیطان پرستی قرون وسطایی را انجام داد. شیطان پرستی قدیمی اعتقاد دارد که شیطان وجود دارد و قدرت او عظیم ترین قدرت بر روی جهان است.

 سیر تاریخی شیطان پرستی

 

اصل شهوترانی و ارضای جنسی اصل لاینفک این مراسم است. شیطان پرستی قدیمی مخالف با مسیحیت و کلیسا است و در مراسم خود اعمال ضد مسیحیت را انجام می دهد. آنها به مسیحیت و کلیسا اعتقادی ندارند و آنها را عامل بدبختی مردم می دانند. آنها می گویند مسیح پیامبری بود که باید زمین را آباد می کرد و مردم را به راه راست می برد، اما تنها کاری که انجیل انجام داد، دروغگویی و رواج بدی در جامعه است. آنها قربانی انسان را امری ضروری برای آرامش و احترام به شیطان می دانند و در این میان دختربچه ها بهترین قربانی برای شیطان هستند. ریختن خون، در این مراسم نشان تقدس این مراسم است. انجام اعمال شهوترانی در این مراسم، اعمالی است که باید بدان پرداخته شود. چون در شیطان پرستی قدیمی ارضای جنسی یکی از مهمترین عوامل است و با توجه به اینکه شیطان پرستان قدیمی بدترین اعمال را برای مبارزه با خدا، مسیح و شیطان انجام می دادند، لذا امور جنسی نیز به بدترین نوع خود انجام می گرفت. آنها به جهنم اعتقادی نداشتند و می گفتند جهنم همین دنیایی است که در آن زندگی می کنیم. شیطان پرستان قدیمی شیطان را موجودی با هویت خارجی می دانند.

شیطان پرستی جدید

شیطان پرستی جدید در انگلستان به وجود آمد. شیطان پرستی جدید برخلاف شیطان پرستی قدیمی اعتقادی به وجود شیطان خارجی ندارد، بلکه شیطان پرستی جدید، شیطان را در طبیعت و وجود هر انسانی می داند و اعتقاد دارد این باطن هرکسی است که شیطان در آن وجود دارد. مراسم شیطان پرستی جدید، مراسمی برای دعوت از شیطان باطنی و حس اهریمنی درونی است که با اعمال جنسی، آرام و ارضا می شود. آنها جسم پرست هستند و اعتقاد دارند هر آنچه که وجود دارد، مدیون آلت تناسلی آدمیست و اینکه انسان باید کاملترین لذت جسمانی و جنسی را در این دنیا داشته باشد. آنها معتقد به زندگی پس از مرگ هستند و اینکه بعد از مرگ، روح کسانی که در دنیا لذت جسمانی لازم را نبرده اند به این دنیا برمی گردد و لذت جنسی خود را کامل می کند. در مراسم شیطان پرستی جدید، مخلوطی از اسپرم انسان به همراه ادرار به عنوان آب مقدس بر روی حاضرین پاشیده می شود. البته در شیطان پرستی جدید اعتقادی به قربانی کردن انسان و حتی حیوان وجود ندارد.

شیطان پرستی از نظر ایدئولوژی

شیطان پرستی جدید به خدا اعتقاد ندارد و شیطان را تنها نوعی کهن الگو(1)می داند و انسان ها را تنها در برابر خود مسئول می داند و اعتقاد دارد که انسان به تنهایی می تواند راه درست و غلط را تشخیص دهد. به همین دلیل این اعتقاد، بیشتر به عنوان یک اعتقاد فلسفی شناخته می شود. شیطان در این اعتقاد، نماد نیروی تاریکی طبیعت، طبیعت شهوترانی، مرگ و بهترین نشانه ی قدرت و ضدمذهب بودن است. این اعتقاد دارای شاخه های متعددی است. اما می توان گفت جز یکی دو نوع آن همگی دارای اصول زیر می باشند:
خدایی در شیطان پرستی وجود ندارد.
روح و جسم غیرقابل دیدن هستند و هیچ جنگی بین عالم خیر و شر وجود ندارد.
خودپرستی: خدایی جز خود انسان وجود ندارد و هر انسانی خود یک خداست.
اعتقاد به اصالت ماده.
وابسته به راه چپ بودن در برابر راه راست که راه خدایی است.
ضد مذهب بودن خصوصاً مذاهبی که اعتقاد به زندگی پس از مرگ دارند.
عدم پرستش شیطان، زیرا شیطان جسم نیست و وجود خارجی ندارد.
اعتقاد به استفاده از لذت در حد اعلای آن. زیرا تمام خوشی دنیایی است و این خوشی ها بویژه لذات جنسی، پتانسیل لازم را برای کارهای روزانه آماده می کنند و به هر شکلی انجام آنها لازم و ضروری است.

  • پی نوشت ها :
  • 1.archetype
  • منبع مقاله :
  • مجیدی، سید محمدهادی، (1389)، جن، شیطان، روح در نگاه عارفان بزرگ، تهران: ماشی، چاپ دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد