هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

این سخن ورد زبانها افتاد(دیدی اخر علی از پا افتاد)(بر دشمن و قاتلین بی بی حضرت زهرا (س) لعنت )
هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

هیئت محبین اهلبیت ع (شهادت‏ حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتى انکار ناپذیر )

این سخن ورد زبانها افتاد(دیدی اخر علی از پا افتاد)(بر دشمن و قاتلین بی بی حضرت زهرا (س) لعنت )

توهین مجدد شاهین نجفی به مقدسات



شاهین نجفی مرتد که قطعه اشعاری توهین آمیز در مورد ائمه (ع) را به ویژه امام علی النقی (ع) و امام رضا (ع) در سال گذشته از وی در فضای مجازی منتشر شد و با بازتاب گسترده از سوی مسلمانان به ویژه شیعیان روبرو شد در کنسرتی علنی به امام علی النقی(ع) توهین مجدد کرد و شعری جدید را خواند که دل هر مسلمانی را به درد می آورد. این خواننده موهن که سال گذشته در قطعه شعری مستقیما به توهین و هتاکی به امام علی النقی (ع) دست زده بود  در کنسرتی در آلمان مجددا به امام علی النقی (ع) توهین ها و هتاکی های شرم آورتری کرده و در قطعه شعری جدید به توهین و هتاکی پرداخته استn00076798-b
تصویر بالا شاهین نجفی در حال نشان دادن نماد شیطان پرستی است که رسما در آهنگ ها و ترانه های موهن و ضد اسلامی اش که مستقیما به مقدسات و ائمه از جمله امام علی النقی (ع) و امام رضا (ع) توهین و از شیطان به عنوان منجی یاد می کند، رسما شیطان پرستی اش را در مقابل دوربین ها در پایان کنسرت دیروزش در آلمان علنی کرده است و اعلام کرده که با اشعارش به رویاروی نعوذ بالله با خداوند می رود.
این خواننده فاسد و بی بند وبار و موهن که حکم ارتدادش از سوی مراجع معظم تقلید رسما صادر شد جهت خوش رقصی بیشتر برای سرکردگان شیطان پرست و ضد اسلامی و ضد بشری اش کتابی را با عنوان “وقتی خدا خوابه” به زبان فارسی منتشر کرده است که پروژه توهین و هتاکی هایش را با خداوند به پایان برساند.
این مرتد شیطان پرست در این کتاب سراسر توهین و شیطان آلود که رسماً به خداوند توهین کرده است سعی نموده شیطان را علنی در مقابل خداوند مطرح کند.
شاهین نجفی که به دلایل مختلف فساد و جرایم دیگر که از او در ایران سر زده بود به طور غیر قانونی از کشور گریخته بود بارها با منافقین و سلطنت طلب ها دیدار داشته و از آنها رسما خط و ربط می گیرد و مشخص است که ندای این حرام زاده که به مقدسات شیعیان و مسلمانان و این بار به خداوند توهین و هتاکی می کند از سوی منافقین و دیگر گروه های مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی است که شاهین نجفی این هرزه بی ریشه را علم کرده اند تا بتوانند جوانان ایران اسلامی را از راه و رسم اسلام و مقدسات دور کنند .
شاهین نجفی و “گونتر والراف” خبرنگار سرشناس آلمانی و از دوستان نزدیک سلمان رشدی در پایان کنسرت دیروز قرار گذاشته اند کتاب ” آیه های شیطانی ” سلمان رشدی و کتاب موهن “وقتی خدا خوابه ” را در مسجدی در آلمان بخوانند تا مردم بدانند که هیچ محدودتی برای آزادی بیان وجود ندارد!!!
بر اساس گزارش های رسیده برخی از حاضران در این کنسرت به شاهین نجفی حمله ور شده اند که مورد ضرب و شتم منافقین قرار گرفته اند.
گونتر والراف خبرنگار سرشناس آلمانی که از دوستان نزدیک سلمان رشدی مرتد است اخیرا ارتباط های نزدیکی به شاهین نجفی پیدا کرده است و رابط میان سلمان رشدی و شاهین نجفی بوده است که این دو مرتد به یکپارچگی برای توهین جدیدی برسند.
هنوز برخی افراد در داخل کشور معتقد هستند که شاهین نجفی توهین و هتاکی به ائمه اطهار(ع) نکرده است و همچنان متاسفانه شاهین نجفی را برای خودشان الگو می خوانند که لازم است تحقیق و تفحص کوچکی در مورد این شیطان پرست که این بار با منتشر کردن کتاب ضد خداوند توهین و هتاکی را به انتها رسانده است کمی تفکر و تائمل نمایند .

منبع : http://www.arshnews.ir

***************************

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن استواری دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:44 ق.ظ

به نام خدا
مرگ بر شاهین نجسی
نوکر انگلیس واسراییل وآمریکا هر سگ نجس دیگری که هست
خاک بر سر نجس وکثیفت بدبخت خودفروش حیف نام ایرانی که روی تو باشه برو اسمتو عوض کن حیف سگ که اسمش روی تو باشه سگ با وفاست
امیدورارم همون حضرت عباس (ع) جوابتو محکم بده وچنان برزمین ببینیمت که درس عبرت بقیه دشمنان شیعیان باشی
بیچاره مفلوک شغال کثیف حیف آدمیت بیچاره از نفهمیته که به مقدسات اسلام وشیعیان توهیم می کنی
نفهم حضرت عباس (ع) بزرگترین نماد وفاداری ومعرفت ورفاقت وانسانیت دربین همه ادیان آسمانی هست اونوقت تویه نفهم الدوله شغال صفت جیره خور اجنوی کثیف به آقای ما که حتی مسیحیان به ایشون ارادت خاصی دارند توهین می کنی .
الهی به تمام مقدساتت قسم که جواب این شغال کثیف جیره خور دشمنان اسلام وشیعیان رو بده

d1 پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:33 ق.ظ

با سلام
شبکه های اجتماعی ، گروه های مجازی ، چت روم ها و تالار های گفتگو ، تاثیر بسیار زیادی در جریان سازی و تاثیر بر روی ذهن و باور کاربران خود ، به خصوص جوانان و نوجوانان دارند.
من می خوام به طور مشخص از یک چت روم صحبت کنم که به عنوان بزرگ ترین چت روم ایران مطرح میشه.گروه های سنی مختلف عضو و یا کاربر این چت روم هستند.
متاسفانه مدیر این چت روم یک فرد پوچ گرا و نهیلیست هستش.
یکی از برنامه های مدیر این چت روم اینه که متن ترانه های شاهین نجفی ، توسط ناظران و برخی کاربران خاص ، در صفحه یا اطاق اصلی این چت روم ، کپی و یا تایپ بشه.
اسم این چت روم قق....چت هستش
gho...chat03.com

سنبله دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:35 ب.ظ

واژه «فاسد» براش زیاده. باید گفت «مفسد فی الارض» یا «خرابکار در زمین»

قاسم دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:44 ب.ظ

شاهین نجفی یه آشغاله و برای معروف شدن، داره با مقدسات مسلمانان بازی می کنه. ای عوض آشغال نجس. حیفم میاد اسم حیوون رو روت بزارم ای بی شرف

reza سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:38 ب.ظ

ان گوه بیشور ادم نیسی وحشی حیوون هرچی بهت بگم بازم کم

Gate Nations چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 01:54 ق.ظ

قال صادق علیه‌السلام.ازمردم‌کسی‌فاطمه‌‌را‌نمیتواند‌درک‌کند.خداوند‌بخشنده‌است‌امیدوارم‌تسلیم‌فاطمه‌باشد‌هر‌‌آن‌کس‌که‌اینچنین‌است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد